Implanty – Łomianki

Specjaliści kliniki Ortodentis zajmują się wszczepianiem implantów w Łomiankach. Implantologia to dział stomatologii zajmujący się odtwarzaniem brakującego korzenia zęba
w miejscu utraconego, naturalnego zęba. Implant zębowy to tzw. wszczep środkostny, który jest niewielką śrubą umieszczoną w kości szczęki lub żuchwy, spełniającą funkcje sztucznego korzenia. Najbardziej rozpowszechnionym materiałem, z którego wykonuje się implanty stomatologiczne, jest czysty tytan. Jest on surowcem bardzo trwałym, bakteriostatycznym, biokompatybilnym, ponadto dobrze tolerowanym przez organizm i niewywołującym reakcji alergicznych.

Jak przebiega zabieg wszczepienia implantu?

Wszczepienie implantu zawsze poprzedzone jest konsultacją lekarską. Podczas niej przeprowadzamy dokładny wywiad z Pacjentem oraz ustalamy, czy taki zabieg może zostać wykonany. Mimo że implanty są przeważnie dobrze przyjmowane przez organizm – należy mieć na uwadze, że choroby, które osłabiają tkankę kostną (m.in. osteoporoza), mogą utrudniać lub nawet uniemożliwiać ich przyjęcie, a następnie stabilizację w kości. Podobny scenariusz może towarzyszyć np. nieustabilizowanej cukrzycy, która dodatkowo zwiększa ryzyko infekcji po zabiegu.

Jako klinika zajmująca się również leczeniem paradontozy w Łomiankach zwracamy naszym Pacjentom uwagę na to, że może ona stanowić znaczne przeciwwskazanie do implantacji. Wszystko zależy oczywiście od stopnia jej zaawansowania, który wpływa też na możliwość przeprowadzenia odpowiednich zabiegów chirurgicznych, przygotowujących do leczenia implantologicznego (m.in. sterowanej regeneracji kości). Zabieg wszczepienia implantu wymaga zatem wnikliwego rozeznania w ogólnej sytuacji zdrowotnej Pacjenta. Poprzedza go również diagnostyka radiologiczna, a czasem zabiegi z zakresu chirurgii stomatologicznej.

Jak w telegraficznym skrócie przebiega zabieg wszczepienia implantu? W pierwszej kolejności podajemy Pacjentowi znieczulenie. Następnie, przy pomocy specjalistycznych narzędzi, nacinamy błonę śluzową. Kolejnym krokiem jest już jedynie nawiercenie tkanki kostnej i wprowadzenie implantu. Na koniec, nacięta wcześniej błona śluzowa jest zszywana i zabieg dobiega końca. Między 7 a 14 dniem po zabiegu przeprowadzamy wizytę kontrolną oraz zdjęcie szwów. W sposób szczegółowy edukujemy naszych Pacjentów w zakresie postępowania po wszczepieniu implantu.

Przestrzeganie kluczowych zasad jest bardzo ważne dla prawidłowego przebiegu procesu gojenia, w trakcie którego implant zrasta się z kością. Ten proces to tzw. osteointegracja, która zwykle trwa od 3 do 6 miesięcy.

Wysokiej jakości implanty zębów w Łomiankach

Jeśli zależy Państwu na wykonaniu implantów zębów w Łomiankach, które będą solidne i trwałe – zapraszamy do nas. Jesteśmy kliniką, która w ramach każdego typu leczenia zębów, znajdującego się w naszej ofercie, stawia na wysoką jakość. Obejmuje ona zarówno nasze zasoby ludzkie, w postaci doświadczonych i stale poszerzających kwalifikacje specjalistów, jak i całe zaplecze sprzętowe, materiałowe oraz technologiczne. Zdajemy sobie sprawę z tego, że tylko właściwe połączenie tych wszystkich elementów przynosi zamierzone efekty w postaci skutecznego leczenia naszych Pacjentów. Są nimi osoby w różnym wieku – w tym maluchy, które dopiero zaczynają swoją przygodęna fotelu dentystycznym i które, mamy nadzieję, będą ją u nas kontynuować.

Dlatego począwszy od stomatologii dziecięcej w Łomiankach, a skończywszy na leczeniu implantologicznym oraz innych formach uzupełniania braków w uzębieniu – systematycznie dbamy o wysoką jakość naszych usług. Zapewniamy naszym Pacjentom możliwość korzystania z koron tymczasowych – obciążenie implantu koroną stałą następuje bowiem zazwyczaj po 3, a nawet 6 miesiącach od jego wszczepienia. Umożliwiają one zachowanie komfortu w życiu zawodowym i prywatnym – zwłaszcza, gdy implantacja dotyczy zębów, które są najbardziej widoczne.

Implanty stomatologiczne w Łomiankach – zapraszamy do Ortodentis

Serdecznie zapraszamy Państwa do skorzystania z usługi wykonania implantów stomatologicznych w Łomiankach – w naszej klinice. Ze względu na swoją specyfikę, związaną z ingerencją chirurgiczną w kość, leczenie implantologiczne może budzić strach i obawy. Warto jednak pamiętać, że zawsze poprzedza je wnikliwa diagnostyka i kwalifikacja do zabiegu. Zbieramy wszelkie potrzebne informacje, w tym dotyczące dokładnej budowy kości, dzięki którym całą procedurę możemy przeprowadzić w sposób bezpieczny i skuteczny.

O ile nie da się zapobiec pewnym naturalnym dolegliwościom bólowym po zabiegu – jest to przecież zabieg operacyjny, który wiąże się z umieszczeniem ciała obcego w jamie ustnej – o tyle o bólu w jego trakcie mogą Państwo zapomnieć. Każdy zabieg przeprowadzamy w spokojnej i przyjaznej atmosferze – przeznaczając wystarczającą ilość czasu na ewentualne pytania ze strony Pacjenta. Zdajemy sobie sprawę, że wszczepienie implantu to poważna sprawa, który budzi różne emocje. Jeśli mają Państwo pytania dotyczące implantów w Łomiankach, wykonywanych w Ortodentis – zachęcamy do kontaktu. Jesteśmy do Państwa dyspozycji.